3/01/2012

YO-mekko

Nyt alkoi virallisesti mun YO-mekon metsästys ja tässä olisi yksi melko varteenotettava kandidaatti. Löysin juuri Nelly.comista aivan älyttömän upean mekon! 


 
Tämä väri on näistä mun lemppari ja just ton värisenä ottaisin ton mekon jos sen tilaisin : )

 
 Mekkoa saa myös keltaisena ja valkoisena.

ONGELMA: Nyt kaikel kunnioituksel mut mikä idea on laittaa noin kevyeen, kauniiseen ja hentoon mekkoon musta pitkä vetoketju taas?! Miksi?! Itse en kyllä tota sulattais kesäisissä juhlissa :p Mietinkin että vetoketjun voisi toki vaihtaa esimerkiksi valkoiseen. Pitää pohtia asiaa. 


Mitä mieltä olette tosta vetoketjusta? 


Mekko on siis Rare Fashion 47,95e Nelly.cominta.

7 kommenttia:

  1. Voi ei.... :DD Mä ite oon suunnitellu tota keltasta !

    Toisaalta houkuttais kyl joku maksimekkokin, mut mä oon niin lyhyt et tarttisin varmaa 20 cm korot sen kanssa ;D

    Ja täysin samaa mieltä ton vetskarin kanssa! Kai se on olevinaan joku "hieno" yksityiskohta tai jotain.. :E

    VastaaPoista
  2. Joo ainoo mikä itelläki tossa pistää silmää on just toi vetskari :/ mikä pointti oikeesti laittaa tommonen?:D

    VastaaPoista
  3. Tiitue, joo vähän arvelinkin et toi mekko on suosiossa ku se on siinä nellyn sivulla aika näkyvästi esillä :D Ite oon kans haaveillu maksimekosta, mutta saa nyt nähdä mihin päädyn :)Ja en todellakaan ymmärrä tota vetskaria, mutta ehkä sillä on sit joku tarkotus tai joku ei oo ihan loppuun asti miettiny :DD

    Anonyymi, joo se tosiaan oli pieni järkytys ja en kyllä ite oo sen pointtia viel tajunnut. :( Tohon mekkoon olisi voinut tehdä esim. piilovetskarin mutta ei :D

    VastaaPoista
  4. laitat mustat pumpsit ja clutchin niin ei näytä pahalta yhtäään! =)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, nii totta ei se varmaan oikeasti niin pahalta näyttäisikään, mutta kyllä toi vetskari inhottavasti häiritsee :P

    VastaaPoista
  6. mun mielestä toi on liian lyhyt ja arkinen :o mutta makunsa kullakin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti olisi kyllä ollut liian lyhyt mulle jos koskaan olisin kyseistä mekkoa edes tilannut :D tämä oli ensimmäisiä yo-mekko pohdintojani, mutta kuten sanoit, makunsa kullakin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)