6/13/2010

työvklp

Nyt tulee melko pitkä postaus, mutta malttakaa lukea kokonaan, koska loppua kohti paranee ;)
Oon asustellu koko viikonlopun Riinan luona, koska lauantaina ja sunnuntaina oltii Riinan kanssa Jumbossa töissä. :) Onneks FilmTownil oli 1e/leffa kampanja vai mikä olikaan ...katottiin Riinan kaa sen ansiosta kolme leffaa: Kauhea Kankkunen, Pientä Säätöä ja Jos Rakastat. Kaikki omalla tavallaan hyviä! :))

 Varokaa seksikkäitä skootterityttöjä sateella!

Ihana leffailta, joka kesti yömyöhään...karkkia ostettiin 8e edestä. Fiksua vai ei?

Keksittiin muuten ihan uus tapa tehdä teetä!

Oon jo keksiny mun palkalle oivan käyttökohteen :D Nimittäin mikäs muukaan kuin korkkarit ja Zarasta löytyikin yhdet jos toisetkin täydellisyydet! Mut yhet niistä menee nii yli muiden. Hintaa on n.70e ja korkoa rutkasti i like ;) Myös semmoset ihanat löysät shortsit Zarasta olis mun mieleen.

Viikonlopun aikana tehtiin arviolta 1600 ilmapalloa pikkulapsille..huhuhu :)

Ja nyt nää superihanatäydellisyydet:
AH!

Samat olis kans beigeinä.

Kysymys kuuluukin: Lähteekö nää kaupasta vai odotanko jotain vielä täydellisempää, jos sellaista on? JA kumpi väri musta vai beige?

Muita karkkeja Zaran hyllyillä:

Ja vielä vähän koira-asiaa...Eteisessä mua vastassa oli tälläset otukset
Annika ja äiti oli käyny ostamassa Honeylle taas vähän leluja...toi toinen röhkii kivasti hhiih :))

Mun mielestä toi vaaleanpunainen on aika asiallinen väri meijän pikkuprinsessalle :))<3



Teen vielä ehkä tänään postauksen Kreikan matkalle lähtevistä vaatteista :))
- Krista

4 kommenttia:

  1. noi lelut yms on tosi sött! <3 OSTA noi korkkarit, sua jäis muute kumminkin harmittaa :--)

    VastaaPoista
  2. jättesöt jag tycker! <3 joo no mäki vähän luulen et kyl käyn ne kreikan jälkee ostaa heti ku vaa kerkeen..hope so niit sit on siel viel :o

    VastaaPoista
  3. mistä noi kengät on? ihanat! =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)