10/15/2011

ripset


 Mun ripsistä tuli tommoset. Mulle laitettiin 13mm pitkät ja olin sen 2h paniikissa, että näytänkö joltain Tuksulta, kun avaan silmät. Onneks noi on tosi luonnollisen näköset ja ei kamalasti tullu pituutta lisää kun mun omat ripset on kuulemma 12mm :)



Tässä nää hehkeimpääkin hehkeimmät kuvat. Posket punasena ja tuskan hikeä pukkaa. Oli hiton vaikeeta olla silmät kiinni paikallaan ne 2h totally failed! :D

Tässä vielä pari huippu biisiä!






Lähdetään tänään Emilian ja Riikan kanssa katsomaan leffaan Vain seksiä ja ennen sitä syömään, namnam! :))

4 kommenttia:

  1. Ihanat tuli! Tosi luonnolliset :) Pitääkö silt se, ettet aio käydä huoltamassa? ;)

    VastaaPoista
  2. Tiitue, kiitoksia ja oon kyl samaa mieltä :) No kyl mä varasin jo huollon näille, hups! Eli ei todellakaa pidä : DD

    VastaaPoista
  3. Haha, jotenki arvasin. Kaikki jotka käy ottaa tekee ihan samal tavalla. Mua himottais niiin paljon ottaa, ettei tarttis meikkaa oikeestaan ollenkaa. plääh :c

    VastaaPoista
  4. Tiitue, niimpä niin! :D voi meitä naisia : )) nii se on kyl kiva et ei tarvii paljoo meikkiä naamaan tunkea :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)