8/22/2012

Story of my dear phone

 Pudotin suuren rakkauteni hiekkatielle ja kappas vain myös näyttö edellä....tässä tulos! Siinä meinas kyllä itku päästä pariin otteeseen, harmitti niin paljon. Puhelin oli siis mun käytössä melkeimpä tasan vuoden, ehkä vähän päälle. 

 Käytin pari päivää tätä iskän ihanaa nokialaista ja voin kertoa, että meni hermot kun puhelin ei toiminut samalla tavalla kuin tuo Samsung, johon olin tottunut. Ja tietenkin olin myös Facebook, Instagram ja ties missä lakossa ne pari päivää :D

Kunnes viime viikon perjantaina mentiin Expertille ostamaan Empulle uutta puhelinta. Reissulta lähti mukaan uusin Iphone (Empulle) ja tuo Samsung Galaxy S 2 (minulle). Olen tooodella iloinen tuosta uudesta puhelimesta ja sehän on ihan luxus tuon Galaxy S 1 jälkeen isommalla näytöllä, paremmalla kameralla ja monilla uusilla ominaisuuksilla varustettuna.

P.S. päätin sitten ostaa myös 30e maksavan suojakalvon!! ...tai itseasiassa monta pientä suojakalvon osaa, jotka oikein asennettuna peittävän puhelimen kauttaaltaan. Kuulemma USA:n armeijan käyttämä, kestää kiviä...ja varmaan myös pommeja? :D:D 




Happy ending!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)