2/28/2013

Blogitauko

Otsikko kertoo kaiken oleellisen tästä postauksesta. Olen tullut siihen päätökseen, että aion nyt pitää kunnon irtioton tästä blogista. Koen, että en pysty nyt panostamaan tähän niin paljon kuin haluaisin ja asia ahistaa mieltäni. Aluksi kirjoitin blogiani ihan vain itselleni omaksi ilokseni, mutta se ei enää ihan mene niin, sillä teitä lukioita on jo niin monta. Olen todella otettu ja kiitollinen siitä, että jaksatta seurailla mun elämää :) Haluan kuitenkin edelleen tehdä tätä itseni takia, sillä tämä on minulle harrastus ja tällä hetkellä se ei tunnu siltä. Luultavasti en kyllä kauaa voi olla postaamatta, joten palailen kyllä varmasti pikemmin kuin osaatte odottaakaan. Kiitos kaikille ja toivottavasti ymmärrätte :)

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ihanaa, että olet kiinnostunut :) en osaa vastata sulle.

      Poista
    2. Toivottavasti mahdollisimman pian :)

      Poista
    3. Se voi olla hyvinkin mahdollista :)

      Poista
  2. Juu, toivottavasti pian palailet taas kirjoittamaan. Oon nyt lukenu nää sun kaikki postaukset. Tosi kiva blogi! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni hinku kyllä iskenyt, joten voi olla että syksyllä tässä palailen...who knows ;)Kiitos ja hauska, että olet jaksanut lukea niin kovasti : )

      Poista
  3. Joo ois tosi kiva jos palaisit :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)