9/05/2010

Habitare 2010

Koko viikonloppu meni töissä Habitare-messuilla. Riinan kanssa oltiin Lumonin osastolla hoitamassa tarjoiluja ja jakamassa kangaskasseja :) Kerettiin aina ruokatunnilla kierrellä messukeskusta läpi ja tänä aamuna mentiin vähän aikasemmin et pystyttiin kierrellä ennen ku messut aukes.

Mulle tuli upeit visioita mun tulevasta unelmakodista ja toivon vaa hartaasti et mul ois joskus varaa semmoseen taloon :)) Nimittäin löysin mulle jo upeen sängynki jolla hintaa ois kyl melkeen 20 000e et taidan tarvii rikkan miehen heheh : DD

Tässä Habitare-kuvasaldo, joka on aika laaja! Enjoy ;)

Unelmien sängyT:



Tän hinta oli semmoset 19 000e. Mulle oli ihan uutta et sängys on timanttei, mut mikäs siinä ;))

Noi tyynyt oli extramakeit!

TERVETULOA TAIVAASEEN! 
So happy I could die! 


Onnellinen tyttö :) 

Musta keittiö ja vielä upee sellanen. Kelpais mulle :) 

Meijän ilmeet oli tälläset --> :OOOOO ku nähtii toi keittiö! Mihin tää maailma on oikeesti menos? 



Joo kyllä vain tossa suihkukopissa oli mm. radio ja peili! :D

Turn the lights on.

Mun ei tarvinnu kirjottaa tohon tauluu mitää ku oleellinen löyty jo :D:DD 

Riina sen sijaan vähän taiteili =) 


Hyvää alkavaa syksyistä viikko kaikille! P.S mul ei oo mitään tietookaa siitä miten pystyn nousta ylös huomenna!: O

7 kommenttia:

  1. totaa.. missä sun lukijat on? heheh kun oon alkanu just lukea ja miten pääsee sun lukijoihin jos ne ei näy :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, kiva ku oot alkanu lukea mun blogia, mut en kyllä tiiä yhtään et miks ne ei näy koska ne pitäis näkyä, mut yritän kattoo et mis on vika :P

    VastaaPoista
  3. hah mäki olin siel töissä:)

    VastaaPoista
  4. postaa jookos useamminn. :)

    VastaaPoista
  5. sun blogi on tylsä :/

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, jooo mä yritän, mut ku kaikki koulukiireet yms ni ei oo nyt ollu aikaa :/

    Anonyymi, sun ei oo mikää pakko lukee, jos ei miellytä

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)