9/12/2010

Pitkästä aikaa...

Hui sain jo vähän kommenttii, et mun ois syytä postailla useammin ja nyt päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehän jonkunlaisen postauksen näin sunnuntai illan kunniaks! :)

Olin eilen Ellulla yötä ja meil oli nii hauska tyttöjenilta. : )) Käytiin tänää Hyvinkääl kirpparilla ja lyösin sielt mustan jakun 3 eurolla! :D



Sit viime perjantaina äiti osti mulle kirpparilta yhen ihan perus hupparin (2e) ja sit Hello Kitty veluuriasun (6e yhteensä) :DD

Toi on kyl M kokonen et vähän liian iso mulle mut ei se tollasis oloasuis haittaa yhtää!:D Voisin vähän järjestää tota mun vaatekaappii ku se on nii sotkunen :o

Mun oli pakko saada tämmönen huppari ku Ville oli pölliny mun semmosen ison hupparin :D

Koht teen viel ruotsin läksy ja sit vois BB:t kattoo : DD
Mul lähestyy koeviikko kovaa vauhtii huihui!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)