5/10/2011

Laukun sisältöä

 Täältä siis löytyy :

 Yleensä laukustani löytyy nämä vakiojutut, mutta tottakai sieltä löytyy ajoittain ties mitä riippuen minne olen menossa ymsyms. Lukiolaiskalenteri, kynä, vesipullo, hajuvesi, kännykkä, avaimet, lompakko, aurinkolasit ja meikkipussi

 Jos minulla ei ole meikkipussia kokonaisuudessaan mukana otan usein mukaan vain huulikiillon/huulirasvan ja peitemeikkivoiteen (ei mitään havaintoo mikä sen oikee nimitys on). Ja tällä hetkellä käytän Escadan Absolutely Me hajuvettä. 

 Lompakko ja puhelin muy importantte! Ainakaan tota puhelinta en laske käsistäni hetkekskään! :)

 Arskat, joita mulla on yleensä aurinkolasikotelossa kaksin kappalein, että voi sit valita kummat ottaa ;)

 Avaimet, jotka roikkuuu Essin Jenkeistä lähettämässä avainnauhassa.

 Vesipullo, koska yritän juoda mahdollisimman paljon vettä päivittäin.


Lukiolaiskalenteri! En tekis mitään enää ilman tota, koska tohon kalenteriin merkkaan mun kaikki menot. En muuten ikin muistais mitä kaikkee mun pitää tehä ja jotenki haluun suunnittella mun elämää aika paljon etukäteen, koska haluun saada paljon aikaan yms :D Kontrollifriikin vikaa vissiin vähän ....

Ja syy miksi vihaan päiviä joina aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta, pääsen koulusta kotiin vasta 3-4 aikaan, puen biksut päälle, menen takapihalle aikeissa ottaa aurinkoa ja takapihan aurinkotilanne on TÄMÄ:
juupajuuu...kiitos metsä!







Heittelin sitte Honeyn kaa frisbeetä ulkona, koska ei sitä aurinkoakaa voinu ottaa :D

Loppuun vielä pakollinen Flo Rida - fiilistely, koska huomenna oon menossa keikalleee!


3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)