5/12/2011

Still feelin myself I'm like outta control


Eilisen asu: toppi kirpparilta (h&m), shortsit mango, laukku lindex, aurinkolasit h&m ja balleriinat zara. 
Illalla Flo Ridan keikalla oli eri asu, mutta siitä ei oo kuvaa :( Olin muuten ihan huikee keikka (omg on muuten iso mies ei voi muuta sanoa!!) ja ei haitannut yhtään, että lämppäreinä oli mm. Mikael Gabriel ja Uniikki. Jäi kyllä hieman kaivelemaan etten päässy sinne lavalle fiilistelemään Flo Ridan kaa, enkä myöskään onnistunu koskemaan siihen, vaikka olin tooosi lähellä :D Mut sain onneks MG:n nimmarin tohon tissien päälle ni olin erittäin happy! :) Hahahah ja voihan p***** ! Sen kerran ku päätän olla kiltti nuori ja jättää jatkon väliin niin kuulen, että Velvetissä naiset oli päässy bilettämään Flo Ridan kanssa tanssilattialla .....nim. merk. kateellinen.
Toi on jo vähän haalistunu, mutta kuitenki hihihi siin se on! Mun ylpeydenaihe :')!
Sain muuten tähän poskiontelontulehdukseen viimeinkin antibiotit viikoks ja toivotaan vaan että toimii. P.s Emppu oot bad influence ku läskeilen tääl näiden karkkien kaa nyt! Sun vika :( 

4 kommenttia:

  1. älä syytä muit ihmisii ... iteppähä ostit ;)

    VastaaPoista
  2. Emppuu kai mun nyt jotain muuta on pakko syyttää ku en itteenikään haluu!! :D

    VastaaPoista
  3. Kuin ihana asukokonaisuus!

    http://janinah-noboundaries.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)