9/22/2011

life is changing






Mulla on ollu tässä onneks pari vapaapäivää, joten oon kerenny valmistautuu huomiseen ruotsin yo-kokeeseen...oh shit! Äiti käy ostamassa mulle eväät tänään, joten oon erittäin valmis eväsretkelle! :D Jännittää ihan sikana ja stressaa, koska meillä on koeviikko täs kivasti samaan aikaan, joten näit kokeit tulee vähän joka tuutista.
Oltiin eilen Honeyn kanssa lenkillä ja käveltiin tossa lähellä oleville hevostalleille. Oon aina asunut melkosen maalla joten tämmöset pelto- ja metsämaisemat on tuttakin tutumpia. Kävellessä tuli niin vahvasti mieleen ajat kun olin n. 10-vuotias ja ajoin pyörällä kaverin kanssa talleille hoitamaan hevosia. En oo koskaan sietänyt sitä hajua, enkä oo koskaan ollut mikään hevoshullu, mutta on ne vaan niin kauniita eläimiä. Aika on mennyt todella nopeasti ja paljon on tapahtunut noiden aikojen jälkeen. Tuli outo olo kun huomasin että kaikki näytti samalta kuin 8 vuotta sitten, mutta minä olen kasvanut ja muuttunut.

Tuolla ulkona sataa muuten about kokoajan tai ainaki joka päivä!
Illalla olis muuten tiedossa sitten ladyperfect ja bodybalance nice :))

2 kommenttia:

  1. kiva ku oot ruvennu taas päivitteleen useemmin, sun juttuja on niin kiva lukee :) onnee kirjotuksiin!

    VastaaPoista
  2. anonyymi, joo oon yrittäny nyt olla vähän aktiivisempi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)