3/09/2012

7 random facts about me


Sain haasteen Alexandralta 

 
Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.
 
1. Olen lukenut kaikki Harry Potter kirjat :D (mun salainen nörttipuolisko)

2. Kun ripustan pyykkejä kuivumaan mun on pakko laittaa aina samanväriset pyykkipojat (esim keltainen ja vihreä ei käy yhden paidan ripustamiseen)

3. Mua itkettää se Gainomax:in apinamainos ja mietin aina sitä mainosta kun syön banaaneja

4. Pelkään käärmeitä enemmän kuin mitään

5.  Pelkään myös ajaa autoa kun olen yksin ja on pimeää. Ajattelen oikeesti aina et mun takapenkillä on joku míes joka aikoo tappaa mut, nice ...

6. Rakastan smoothieita NAM 

7. En osaa tehdä Frontside Ollieta :(
 
 
 Haastan (ei todellakaan 15): 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)