5/16/2012

Kiharavinkkejä?

Olen miettinyt, miten haluan laittaa hiukseni yo-juhliin ja olen päätynyt kiharoihin. Suorat hiukset olisivat miljoona kertaa helpommat, mutta tottakai mun pitää taas mennä vaikeimman kautta. Mulla on aika paksut ja melko raskaat hiukset ja nyt haluaisinkin teiltä vinkkejä, miten saatte upeat kiharat! Haluaisin siis semmoset isot kiharat ja tosiaan kotikonstein, sillä kampaajilla ei varmastikkaan enää aikoja ole saatavilla. Mitä hiustuotteita suosittelette? Lämpörullat, muotoilurauhata.......(tiettyjä merkkejä)? Ja miten saan kiharat kestämään koko päivän? Oon enemmän kuin onnellinen, jos autatte mua :D

(kuva:paubellas)






9 kommenttia:

  1. moikka! ootko kattonu youtubesta noita hiustutoriaaleja? kannattaa kirjottaa iha vaik jotain "lasting curls" tai "curls/waves with straightener/curling iron/heated rollers". Onko sulla jo omaa suoristusrautaa/kiharruspuikkoo tai mitään kiharrinta. Ei varmaan kannata ostaa mitään uutta, ellet sitten muutenkin halua investoida, koska pitää muistaa käyttää järkee siinä, että toi on vaan yks päivä ;) ´

    Eli noi videot siks, et siinä näät sitä tekniikkaa ja sitä, miten päin teet ne kiharat suhteessa kasvoihin. Voi kestää hieman, että löytyy hyvä video, mutta jos aikaa on, niin kannattaa selailla.:) ja kokeilemallahan oppii parhaiten! mihin tahansa päädytkin, kokeile sitä muutamia kertoja, jotta saat tuntuman hommaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkeistä, noista on todella paljon apua! :) Olen jotain videoita katsellut youtubesta, mutta kokeilen noilla hakusanoilla vielä jos löytyisi parempia :) Multa löytyy kyllä muotoilurauta ja kiharrin, mutta suunnittelin noiden lämpörullien ostoa siis ihan muutenkin kuin vain tälle yhdelle päivälle. Mutta ei tosiaan niistä ole kokemusta, joten en tiedä tuleeko niillä sitten semmoisia kuin haluan :D

      Poista
  2. jos kiharrat esim suoristusraudalla(jolla saa aika kivat kiharat) ni kannattaa käyttä Tresemmen muotoilusuihketta/lämpösuojaa. Mulla on ihan piikki suorat hiukset luonnostaa ja kaikilla muilla aineilla tehdyt kiharat suoristuvat, paitsi tresemmen aineella tehdyt!:) tuote on tämä:
    http://s3.thisnext.com/media/largest_dimension/D2712823.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Alexandra tosta vinkistä, nimittäin just tollasta huippuhyvää tuotetta haen! Mulla kyllä hiukset muotoutuu melko hyvin, mutta se pysyminen on ihan eri juttu...oon sun kiharoita kyllä ihaillut, joten pitääpä kokeilla tuolla tuotteella ;)

      Poista
  3. mitkä tuli sun lopullisiks yo-arvosanoiksi? ja kihartimista vannon kyllä remingtonin pearl wandin nimeen ja sitten ku käyttää aussien lämpösuojaa ja suihkauttaa hiuspuuteria hiuksen tyveen ni hiukset jaksaa kannatella kiharat koko pitkän päivän. =) näin aattelin laittaa omankin tukkani sitten juhliin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruotsi M, Äikkä M, Terveystieto M, Enkku C, Espanja B :) Kiitos noista vinkeistä! :) Juuri tuota kiharoiden pysyvyyttä kaipailen :)

      Poista
    2. Oiii hyvä kristaa!:)))))

      Poista
  4. noi chanel imanin kiharat on aina hienot kaikissa kuvissa se on mun lemmpari <3 btw siis mä käytän tresemmen jotain ainetta millä saa pysymään kiharat ja sit palajon lakkaa päälle sitten pysyy !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan älyttömän upeat <3 Joo pitää sitä tresemmeä kokeilla ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)