7/09/2010

Alet

Ihanaa ku Riina suostu lähtee mun kaa shoppailemaan, koska mulla oli kauhee himo päästä tutkimaan alerekit ja tietty myös normaalihintaista valikoimaa :D Niinhän siinä käy, että aleista ostetaan aina jotain ihan muuta kuin niitä -50% tuotteita. Oon kyl erittäin tyytyväinen mun shoppailusaldoon, koska mukaan lähti kaks aletuotetta ja sit pari muuta ihanantäydellistä löytöä. En laita vielä kunnollisia ostoskuvia tähän postaukseen, koska olen Riinalla yötä ja suurin osa vaatteista on nyt kotona. 

  Värjäsin eilen Riinan hiukset ja must noi ainaki sopii Riinalle täydellisesti! :))

Ei lähteny toi paita kotiin. vaikka toi oli ihana!

Miks onnistun aina vääntää mun jalat tollasii ihme asentoihin?:o

Oon mestari valokuvaaja ;) tai sit pisteet menee Riinan supermakeelle uudelle järkkärille!<3

Toi oli ihana laukku, mut ajattelin ettii itelleni jonku mustan laukun :D

Korkkarit ja musta neulepaita on tän päivän ostoksii, mitä mieltä ootte? Mä ainaki oon ihan myyty! <3

Ja Riina osti noi ihanat korkkarit H&M:lt :)

Vähän illantunnelmia :)) Ja mun naama ainaki kiiltää ku kastemato, nam!

Ostosesittely tulossa pian ;)
♥:lla Krista

3 kommenttia:

  1. oliks aleis jäljel enää mitää? en oo itekkää ehtiny mennä vielä...=)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,mun mielestä esim. h&m:llä oli ihan hyvin vielä alejuttui jäljellä, mut ginatricotissa ei mun mielestä ollu mitää. Mut kyl kannattaa käydä kattoo et mitä sielt löytyy :D

    VastaaPoista
  3. eiii kamala, löysä paita haaremeitten kaa :o

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)