7/12/2010

Pojat On Poikii



Mul soi tää biisi repeatil ihan kokoajan! Uu yeah täst tulee täydellinen kesäfiilis ;)) POJAT ON POIKII!

Hui helv**** ku on kuuma ja mähän en valita!! Muistelen kauhulla hyytävän kylmiä talviaamuja kun seisoin bussipysäkillä aivan jäässä......joten pieni hiki ei tunnu missään, eihän? :DD

 Honey otti mun kaa aurinkoo =)


Essi lainas mulle ton kirjan, mut en oo saanu aikaseks luettuu sitä ku vaa vähän...ehkä mä viel pääsen vauhtiin :P



Aleostokset&"Aleostokset" :

shortsit H&M 9,95
tuubitoppi H&M 4,95
pitsitoppi H&M 14,95
neulepaita GT 7.95
korkkarit ZARA 39,95




Ja sit tää mun shokkilöytö Zarasta! Ja kaiken lisäks ku hintaa oli 40e, niin mun mielestä se on Zaran korkokenkien hintaluokassa aikas matala. Oon taivaissa :) <3




Muistakaa nauttia kesästä kun vielä voi! 
♥:lla Krista

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)