7/15/2010

HELLE

Kuvasaldo ei näilt parilt päivält oo kamalan kattava, koska oon joko maannu puolikuoleena helteessä rannalla tai puhunu tyttöjen jutuista ja suhdekuvioista suu vahdossa+jättäny muisitkortin kotiin ja kuitenki kamera mukana ollu liikenteessä. Siinä parin päivän kootut selitykset kuvien puutteesta mutta täältä pesee jotain!

Tää oli se päivä ku jätin muistikortin kotiin ja vain kamera oli mukana...ilman muistikorttii mun kameraan mahtuu 3 kuvaa ja kaikki oli sit näitä "kato ku nää värilliset kumipalaset tarttu mun maahaan"- kuvia! Jeeejeee hyvä minä!

Essin kaa biitsilll :D:DD 

Ostettii jenkkilimui juomaks ihan sen kunniaks et Essi on siel koht vuoden ja juo näit joka päivä!

Namm!

Aika kiva toi auton rekkari :D OMG
♥:lla Krista

8 kommenttia:

  1. EH EH EH KRISTA! Arvaas rakastuinko tohon kuvaan musta? elävä todiste häklin rannalle ajautuneesta ryhävalaasta! :D

    VastaaPoista
  2. siis et oo nainen ryhävalasta nähnykkään!! :OO et tiiä et mikä se ees on joten shyyysshh :D:DD oot söpö <3

    VastaaPoista
  3. hömhömhöm... tais kuitenki eilen illalla jäädä vatsalihastreenit tekemättä! :p

    VastaaPoista
  4. sun ei ehkä kannattais tänne laittaa toisten auton rekkareita........

    VastaaPoista
  5. Essi no nii kyllä mullaki jäi hehehe hups :DD teen ne nyt sitte... :p

    VastaaPoista
  6. oii sun blogin kuvat on kivoja, ja muutenki tää on tosi pirteee. :) jäädää seurailee ehdottomast!

    käy kurkkaa tännekki:
    http://o-something.blogspot.com
    kommenttia ja kaikkea kivaa jaa jättää ;>

    VastaaPoista
  7. mist ostat napakorus

    VastaaPoista
  8. Anonyymi, mulla ei käyny ollenkaan mielessä, et se ei oo kauheen järkevää :p

    viivi, kiva että tykkäät kiitos kiitos =) joo ja mä käyn kurkistamassa ;)

    Anonyymi, ostin ton mikä esim on tossa kuvassa kreikasta koska sielt sai halvemmalla

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)