8/25/2010

Airplanes-B.O.B ft. Hayley Williams

Perjantaina oli huippukivaa ja laitan siitä myöhemmin kunnon kuvapläjäyksen, kunhan saan ne kuvat käsiini :) Mut mut mut eilen oltiin 5 aikaa aamul Helsinki-Vantaan lentokentäl saattamassa Essiä. Harmi et Emppu oli nii kipee ettei se päässy ollenkaa kentälle :(  Oltiin valvottu tyttöjen kaa koko edellinen yö (Noora kyl nukku :P) ja saunottu+muuta kivaa. Eli siel oltii samoil silmil...mun ja Essin ulkonäös oli hiukan eroo...hahah Essi oli nii hehkeenä...ja minä no mä olin todella ryytyny! :p Kauheen vaikee varmaa veikaa et kuka jää Suomeen itkemään ja kuka Jenkkeihin viettää huippuvuotta haha :D

I YFU FINLAND
Lentokenttä tunnelmia...
Noi upeet silmäpussit paisto Kiinaan asti! :D
Meijän maailmanmatkaaja<3
7:15 Frankfurt
My girl<3
siskokset <3
:'(( 
JÄNNITTÄÄ PRKL!
Siinä vaiheessa ku tajus et tossa se tyttö sit menee, ni ei voinu muuta ku itkee :'(( huihuii
Ihan pakollinen itkukuva! 

Essille muistojen täyteistä vuotta Michiganissa! <3 


6 kommenttia:

  1. Tooosi sopo toi vika kuva haha hieman turvonneet silmat :D

    VastaaPoista
  2. Essi joo hahah pikkasen oli tullu itkettyy sun takii<3 :(

    VastaaPoista
  3. apua, toi vika kuva sai mun silmiin kyyneleet. :')

    VastaaPoista
  4. Riikka, hahaha voi sua :)) tos oli vähän tunteet pinnas :/

    VastaaPoista
  5. Nooran silmapussit paisto pidemmalle ku sun silmapussit :D Oli taas pakko lukee taa postaus, ihana <3

    VastaaPoista
  6. Essi, no on kyl kieltämättä aika söpöliinit! <3 Hihihi voi sinnuuu ! =) <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)