1/11/2011

11.1.2011



Päätin et tänään et oon reipas ja niin siin kävi et pesin kaks koneellista pyykkii, tein salaattii Annikan kans, luin kirjaa (äikän tehtävää varten), tein läksyt ja viel venyttelinki.
Oon päättäny muutenki et alan urheilee enemmän, joten alan pitää tääl blogissaki liikuntapäiväkirjaa. Toivotaan et se lisää mun motivaatioo entisestään. Eli aina viikon loputtua listaan tänne, että mitä oon viikon aikana saanu aikaseks. Tein tunnukset heiaheia.com sivustolle, jonne listataan aina päivän urheilut ja voi seurata helposti kuinka paljon on liikkunu. Käykää kurkkaamassa! :)

Tää on jotenki tosi ihana biisi : )

Mun pitäis kyl kehitellä joku uus banneri ku toi vanha on melko kesäinen, hehehe :D Mut yritän saada sit uusii kuvii ku mun leuka on parantunu (siin on nyt kiva jälki).

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)