1/23/2011

liikuntapäiväkirja vko 3



Maanantai 17.1
Cross training 15 min
Salilla 1h 
Venyttely 30 min
Tanssitreenit 1h

Tiistai 18.1
Kuntotesti (liikuntatunti) 1h
Cross training 15 min
BodyCombat 1h
Lady Perfect (koko kehon lihaskunto) 30min

Keskiviikko 19.1
Vanhojentanssitreenit 75min

Torstai 20.1
Vanhojentanssitreenit 3h
Tanssitreenit 1h

Perjantai 21.1
Salilla 1h 
BodyCombat 1h
RVP 30 min

Lauantai 22.1
Shoppailu yli 3h

Sunnuntai 23.1
Vatsatreeni 30 min

Tässä tän viikon liikunnat ja oon kyl tosi tyytyväinen! :)) Kesä odottaa ;) 

6 kommenttia:

  1. Vähänkö oot tehny paljon kaikkee ! Mä oon niin laiska ettei mitään rajaa. Mun pitäs ottaa sust mallii haha =D

    VastaaPoista
  2. Uniqua, oon ryhdistäytyny ja siit tulee nopeesti tapa, et salille vaan! :))

    VastaaPoista
  3. Ku laitat cross training 15min ja salilla 1h ni sisaltyyks se cross training siihen vai tarkottaaks toi salilla oleminen niita lihaslaitehommia? (: Oon ylpee susta tyttonen<3

    VastaaPoista
  4. Essi, juu laitan ne erikseen :)) kiitos kulta hihihi <3

    VastaaPoista
  5. ihana blogi sinulla ♥

    itsekkin aloitin pari viikkoa sitten tekemään blogiini sunnuntaisin viikonliikunnoista postauksen!

    jatka samaan malliin

    http://jennisfashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Jenni, kiitos ja se on must hyvä, koska tulee itelläki enemmän motivaatioo ku pitää tännekki laittaa liikunnat ni ei viitti laiskotella :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)