2/15/2011

kuvat by Henrik

Puhuin aikasemmin siitä, ku oltiin Henrikin kanssa ottamassa kuvia ulkona. Tässä ois niitä mitä Henrik mulle lähetti. :)










Ja sit mun henkilökohtaset lempparit:




Kiitos Henkka! :D Hahaha oli kyl hauskaa istuu tuol lumes ku peppu ihan märkänä+jäässä :')

Tänää oli vanhojen kenraalit ja torstaina sitte pitäis näyttää, että mitä ollaan opittu. :) Jännää! Peruin mun meikin, koska hinta ois ollu n. 70e ja ei todellakaan meijän äippä maksa tollasta summaa meikkaamisesta, joten huomenna sitte meikkejä ostamaan. Meikkaan siis aivan itse..... damn. Uskon ainaki et mun hiukset tulee olemaan hyvissä käsissä ja sehän on pääasia. :D

Huomiseen! :))

6 kommenttia:

  1. oi vitsi noi kuvat on ihaniii :)<3

    VastaaPoista
  2. Reetta, kiitos ja munki mielest noi on sika hienoi :) kesäl sais vaa paljo ihanempii viel ;)

    VastaaPoista
  3. joo kyl se on parempiki tehä meikki ite, tulee luonnollisempi ja just sellanen minkä ite haluu :)

    VastaaPoista
  4. OI KRISTA IHAN SAIRAAN IHANIA !!!<3 oot nii nätti näis<3

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoja kuvia! Ihania ! :-))

    VastaaPoista
  6. Oea, oon nyt ite aivan samaa mieltä ku kokeilin äskön sitä meikkii ni tulee kyl tosi raikas ja luonnollinen ku ite tekee :))
    Riikka, kiitos puppe <3
    larre, kiitoksia =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)