4/03/2011

Lahja Jenkeistä

Lupasin jonku aikaa sitten, että teen erikseen postauksen Jenkeistä tulleesta synttärilahjapaketista. Sain viimeinkin otettuu kuvia tosta paketin sisällöstä. Olin tosi huolissaan ettei toi paketti koskaan tulis perille, koska siin kesti kk et se tuli. Mutta rakkaalle Essilleni kiitokset! <3 Toi oli nii paras lahja ja se sai anteeks sen ettei se ollu täällä Suomessa mun synttäreillä :P








Essi nää on sulle suurella sydämellä! hahahhaha :





 Kiitos BEIBI! <3 :))

4 kommenttia:

  1. haha damn toi hattu on kuuma ;))) :DD<3

    VastaaPoista
  2. Reetta, hahaha mä tiiän!! ;)) tolla jos millä saa miehii :D

    VastaaPoista
  3. HAhah vihdoinki! :D Toi hattu pukee sua oikein hyvin<3 En nyt tiia pitaisko itkee vai nauraa :'D

    VastaaPoista
  4. Essi, hahaha mä tiiän et toi sopii mulle ;) Voi sua naura vaikka, koska näytän älyttömän tyhmältä ton hatun kaa :)) hahaha just for you <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)