4/10/2011

meinas karkaa käsistä

Meillä oli lauantaina kylässä mun kummit ja juhlittiin samalla vielä näitä mun jo kuukausi sitten olleita synttäreitä, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan. En oo nähny mun kummeja pitkään aikaan, joten oli kiva nähdä ja parasta oli että mukana tuli niiden söpöliini koira (jota meijän koira jaksoi ahdistella monta tuntia). Esittelen viel postauksen lopussa vähän mun hullujen päivien ostoksia.

 karvanaama


 karvanaaman kaveri



 tosi virkeenä




Sit innostuin esittelee noit mun ostoksia, joten tässä tulee...
CASA martinilasi 3,90e ...nyt kyllä harmittaa etten ostanut samantien 3 lisää :( 

 Lauren Conradin Style 9.90e
 


 Pieces farkkulegginssit 9.90e/kpl (ostin noi vaaleemmat ja tummat)


 Adidaksen juoksutrikoot 35e (normaalihinta)


 Nivean päivettävä rasva 5e

 Freemanin kuorintavoide ja rasva toinen 5e ja toinen 4.50e, enkä muista kummin päin hinnat oli xD

 Lorealin clenasing milk ja gentle toner yhteishintaan 7e
 suoristuseerumi n.10e?
 
 n.11e
 +kasa pinnejä
+lumenen ripsari
+tyyny 

Mielestäni kivoja ostoksia! :D

6 kommenttia:

  1. no hei huhhuh toi kuva musta.... :D ei hitto näytän joltai 5 veeh!

    VastaaPoista
  2. Annika, toi on must aika söpö <3

    VastaaPoista
  3. Hei laita vielä kuva juoksutrikoiden kanssa. :)

    VastaaPoista
  4. Voisit kyllä postailla vähän useammin : ( se olis kiva : )

    VastaaPoista
  5. anonyymi, oot kyllä oikeassa. Mulla on ollut kamala kiire töiden takia, joten aikaa (saati sitten energiaa) ei ole ollut tarpeeksi. Mutta yritän olla aktiivisempi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)