4/21/2011

olen elossa vielä

Oon ihan älyttömän väsyny, koska maanantaina mulla alko työt ja oon ollu nyt kolmena päivänä koulun jälkeen 5h töissä. Uskotte varmaan, että ei oo kauheesti jäänyt aikaa tälle blogille :( Huomenna esittelen kahdelta viime viikolta kirppari löydöt ja voisin vähän muutenkin kertoa paremmin kuulumisia :)
Ja uulaalaa tää kevät+kohta tuleva kesä on niin mun juttu! Tuntuu ettei mikää voi pilaa mun päivää, jos aurinko paistaa edes vähän aikaa! :D 
Arvatkaa mikä on nyt mielessä!
 KESÄ
 KESÄ
 KESÄ
 KESÄ
JA KESÄ
.....no kellä nyt olis ;)  MUTTA ei mennä asioiden edelle! Hyvää pääsiäistä kaikille ! :))
kuvat: weheartit




3 kommenttia:

  1. Kristaa, I miss you!<3 Kirjota mulle sahkopostia. Sun ois pitany viel lisaa mun kuva tohon loppuun hah :D Kesalla nahaan!<3

    VastaaPoista
  2. anonyymi, mäkissä :)
    Essi, i miss u too my baby! <3 Joo mä kirjotan huomenna. No nii oot iso osa mun tulevaa kesää, ootan nii paljo et tuut kotiin! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)