12/11/2011

dream come true...

Pari päivää sitten vinkkailin kivasta jutusta ja tän kertominen teille viivästyikin vähän. 
Ollaan siis lähdössä Empun kanssa tammikuussa Dubaihin viikoksi!!! :D Ollaan koulun alusta asti  unelmoitu matkasta jonnekkin lämpimään. Ensiksi mietittiin syyslomalle matkaa, mutta tajuttiin että rahat eivät riittäisi, joten päädyimme säästämään joululoman matkaa varten. Hotellimme on Sharjahissa, joka sijaitsee alle 20 km päästä Dubain keskustasta. Uskomatonta päästä sinne pilvenpiirtäjien keskelle aivan erilaiseen kulttuuriin ja ilmastoon, wow! Odotan matkaa todella innoissani ja ollaan Empun kanssa selattu kaikki maailman turistisivut ja keskustelupalstat läpi!


 Burj Khalifa

 Atlantis The Palm






 Jumeirah Mosque

 The Dubai Mall

 Burj Al Arab

Kuvat:weheartit

7 kommenttia:

  1. Just eilen tuli Amazing Racen kilpailijat oli Dubaissa ja aattelin et tonne olis kiva päästä!:) Hyvää reissua:)

    VastaaPoista
  2. alesandra, Vautsi harmi et en oo seurannu sitä ohjelmaa :( Sen jakson näkee varmaankin kyllä netistä :) Toi vaikuttaa kyllä ihan huippu paikalta ja ei ollut edes kamalan kallis reissu. Kiitoksia!

    VastaaPoista
  3. Vitsi mä oon kateellinen ! Oon jo monta vuotta unelmoinu matkasta dubaihin, mutta en oo päässyt :( No mutta, varmasti on ihana paikka ja tuo piristystä tän ruman suomen talvimaiseman keskelle ! :D

    VastaaPoista
  4. Mitenköhän mä oon kirjottanu ton mun lauseen:D Luulis kyllä et sen näkee katsomosta!:)

    VastaaPoista
  5. Tiitue, voi harmi :( Kyllä sä sinne vielä pääset! Ja sitä tässä kaivataankin :)

    alesandra, Hahaha no vähän oli kyllä sekava, mutta kuitenkin tajusin. :D Katon sitä itseasiassa just täs samalla :)

    VastaaPoista
  6. Oi vähän ihanaa! Oon kade! :D

    VastaaPoista
  7. Ella, en malta odottaa tota reissua :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)