12/31/2011

Joululahjat

Sain viimein otettua kuvia mun tän vuotisista joululahjoista. Tässä ei ole ihan kaikista lahjoista kuvia ja tosi iso lahja puuttuu kokonaan kuvista....dididiid mun uus sänky, minkä sain tänään kotiin (wuhuuu tätä tilaan määrää, mikä mulla nyt on)!! :) Yllätyin kyllä hieman, että sain niin paljon lahjoja...oon ollukki vissiin kiltti :D! Isoin lahja itselleni on kuitenki edessä päin alle viikon päästä, kun matkaan Helsinki-Vantaan lentokentälle (innolla Empun kanssa lasketaan päiviä ja pian tunteja).

Nää kuvat on todella huonossa valaistuksessa otettuja, joten laatu ei oo mikään pilviä hipova :D

Tämmöset taitettavat balleriinat mun on pitäny pitkään ostaakki. Tosi kätevät vaikka baarireissulle mukaan, sillä noi menee niin pieneen tilaan :)!

 Ihanan pehmeä ja lämmin aamutakki, joka kuulu mun top 3 toiveisiin noiden tossujen kanssa, koska palelen talviaamuisin niin paljon (ja muutenkin) niin piti saada jotain lämmintä. Pakkasista ei kyllä ole tietoakaan, mutta eiköhän ne vielä tule  :))

 Tossut 

 Lahjakortti Zaraan, jonka käytinkin jo. Esittelen huomenna mun ostokset sieltä. 

 Toi meikkipussi oli sairaan hauska, koska toi koira on ihan samannäköinen kuin meidän hauveli :D

 Yöhousut 

 SUKLAATA ihan liikaa :D

 Mun sisko tietää, että mulla on riippuvuus noihin H&M:n halpoihin huulikiiltoihin :D

 Ihana huivi myös siskolta :)


Ostin myös itselleni lahjan ja tästä on jo tullut perinne, nimittäin uudet alusvaatteet jouluksi :D haha!


Hyvää yötä ja palaillaan huomenna! :) Vuosi on mennyt todella nopeasti taas kerran! Odotan kyllä todella paljon vuoden vaihtumisen juhlistamista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)