9/27/2012

Anything could happen

 
Autumn 12 Inspiration


Muistatteko kun kirjoittelin teille tästä himoitsemastani syysasusta? Loin tuosta oman versioni Valtterista ostetulla ruutupaidalla ja tekokarvaliivillä, sekä mustilla housuilla ja kultaisella kellolla. Toimii! 

20120920_074054

20120920_074102
Naama ei kyllä tuona aamuna toiminut :D:D

Hui kamala, miten poikki olen. Aamulla olen melkeimpä laittanut ne vaatteet päälle, jotka ensimmäisenä sattuvat kaapista tulemaan vastaan ja siis tietysti mahdollisimman mukavat. Koulussa olen meinannut vain nukahtaa kokoajan ja tuntuu, että olen kokoajan menossa jonnekkin. Todella uupunut olo, mutta ehkä mulle iski jonkinlainen syysväsymys. Toivottavasti piristyisin pian :D

 

Ihana biisi!

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu ja ihana tuo liivi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) toi liivi on tosi ihana päällä kyllä :)

      Poista
  2. huomenna piristyt kun saavun teille <3 t. salainen piristäjäsi ;)

    VastaaPoista
  3. Onpa kiva asu kyllä tämä ja tosi paljon samanlainen kuin ylläolevassa kollaasissa! Pystyisipä itekin joskus toteuttamaan niitä kollaasin asuja, mitä polyvoressa tulee väsäiltyä:D

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo yleensä ne jää sille ajatuksen tasolle, mutta nyt sopivasti löyty nuo ihan omasta takaa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)