9/19/2012

Koulutyö:hame

Seuraava työ jonka koulussa temme, on hame ja se ei saa olla neuloskankaasta tehty (esim trikoo). Nyt sitten kuumeisesti pohdin, että minkä tyylisen hameen haluan, sillä en ole mikään hameiden suurkuluttaja (shame) ja haluaisin, että voisin hameen myös ottaa käyttöön. Älkää sit hirvein  tiukasti arvostelko noita mun kollaaseja, kiitos :D

skirt

skirt by kristamai featuring an a-line skirt

Kun hain inspiraatiota Weheartit.com -sivustolta, eniten silmää miellyttivät tyttömäiset kellohameet. Todella kauniita korkokenkiin ja kivaan toppiin yhdistettynä!

skirt #2


Oon salaa haaveillut maxihameesta, mutta erittäin haastava käytettävä tälläiselle hameita karttavalle :p 

 
skirt #3

skirt #3 by kristamai featuring h&m

Mua kiinnostais myös ihan ihonmyötäinen, melko lyhyt hame (ei tietenkään mitään vesirajaa, mutta ehkä puoleen reiteen asti ulottuva) hame, jossa voisi vähän leikitellä kuoseilla ja kankaalla. Voisin kuvitella laittavani juuri tuollaisen hameen baariin ja arkena käyttäisin vaikka neuleen kanssa yhdistettynä :) 

Suora linkki mun polyvoreen ja kollaaseihin:
 http://kristamai.polyvore.com/

Noniin...siitä sitten päättämään, oh no!!

 

4 kommenttia:

  1. Mun lemppari näistä on kyllä toi eka versio! Tosin viimeinen on myös kiva, mutta ite en myöskään ole hameihmisiä, joten tuollaista tiukempaa versiota on vielä jotenkin vielä hankalampi alkaa laittamaan kuin vähän löysempää vaihtoehtoa! Tsemppiä siis vaan valintaan, ei taida olla ihan helppoa:D

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo eka kiehtois myös mua ehkä ihan hitusen enemmän kuin nuo muut. Se näyttäis varmaan tosi upealta päällä :) Kiitos kiitos, joo ei ole helppo päätös :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)