9/09/2012

Haaste: 11 faktaa, vastausta ja kysymystä

Julian antoi mulle haasteen ja nää on aina niin hauskoja, että tottakai mä tän toteutan!

11 faktaa (minusta):
-mun on tosi vaikea nyt yhtäkkiä keksiä mitään faktoja itsestäni
-Coca-Cola on mun lemppari limu
-pidin karkkilakkoa, mutta se kesti vain 2 viikkoa (tuli suklaahimo) 
-olen vasenkätinen
-vihaan talvea ja kylmää, hyihyi
-mulla on maailman huonoin pokka, enkä onnistu koskaan huijaamaan mun kavereita :D 
-oon innostunut tosi paljon golfista!
-olin pienenä rakastunut Teemu Selänteeseen, harmi vaan että meillä on ehkä vähän liian iso ikäero :D:D
-oon nykyään hullu leipoja, varmaan joka viikko tässä viime aikoina oon jotain leiponut
- ja vielä tää perusfakta musta: pelkään käärmeitä



Vastaukset Julian kysymyksiin:
1. Mikä laulu soi viimeksi sun päässä? Agnes -One last time
 
2. Missä maissa oot käynyt? 
Ruotsi, Viro, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Luxemburg, Italia, Espanja, Portugali, Kreikka, Kypros, Arabiemiraatit

3. Harrastukset talvella?
Salilla käyminen. Tykkään myös luistelusta, mutta sitä ei tule harrastettua niin usein ja ainiin hiihdän myös välillä! :) 
 
4. Mistä tykkäät itsessä eniten? Olen positiivinen ja helposti lähestyttävä. Tykkään myös mun hiuksista. 

5. Viimeisin lukemasi kirja? Luen tällä hetkellä Mirja Tervon Huimaavat Korot kirjaa, mutta sivuja on vielä paljon jäljellä :D 

6. Minkä kameran omistat?
Joku Canonin digikamera, onneksi sisko omistaa järkkärin ;)
 
7. Mitkä on sun paheet?
HERKUT! Tuntuu, että aina löydän tuolta kaapeista jotain vähän epäterveellisempää mussutettavaa...
 
8. Millon viimeks oot käyny leffassa? Mitä katoit?
Pari viikkoa sitten, Ted 
 
9. Tykkäätkö sisustaa? Tykkään kyllä, mutta yleensä käytän rahat kaikkeen muuhun. 

10. Viimeisin uni?
En yleensä muista mun unia.

11. Mitä otat ensimmäisenä huomioon uudessa ihmisessä? No yleensä katson pukeutumista. Rachel Zoe on sanonut aika osuvasti: "Style is a way to say who you are
without  having to speak." Tottakai kiinnitän myös huomiota eleisiin ja puheeseen ymsyms. Monia pikkujuttuja :D 


Mun ihanat kysymykset :DD : 

1. Kenen pukeutumistyyliä ihailet eniten? 
2. Jos saisit olla yhden päivän ajan kuka vain toinen ihminen, kuka olisit?
3. Väri mikä kuvailee eniten sinua ja miksi? 
4. Paras luonteenpiirteesi?
5. Lempi vuodenaikasi?
6. Paras artisti tällä hetkellä?
7. Jos et voisi asua Suomessa, missä maassa asuisit?
8. Mikä on oudoin tapasi?
9. Mikä on lempi blogisi?
10. Minkä puhelimen omistat?
11. Mitä kieliä osaat?

Haastan: 
1. Riikka
2. Ella T.
3. Tiitue
4. Alexandra
5. Reetta
6. essipessi
7. Jenna
8. -
9. -
10. -
11. -

Eli siis keksikää 11 faktaa itsestänne, vastatkaa mun kysymyksiin ja keksikää sitten 11 omaa kysymystä ja haastakaa muut tekemään myös tämän :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)