11/08/2012

Mahtavat tuliaiset

Paras ja rakkain ystäväni kotiutui tiistaina kahden viikon Kenian reissulta. Olin maailman onnellisin kun sain Empun ehjänä takaisin Suomeen ja taas pystyittiin juttelemaan normaalisti (eli linjat kokoajan kuumina). Kaiken lisäks Emppu toi mulle kunnon kassilliset tuliaisia, mitä en todellakaan osannut odottaa. Amsterdamin lentokentälle oli avattu Victoria's Secretin liike ja tein pienen tilauksen..... :D

Ostettiin molemmat Dubaista viime tammikuussa toi VSn Incredible hajuvesi ja se osoittautui molempien lemppariksi, joten mun oli pakko tilata toi tuoksu...vanha on nimittäin ihan pian loppu. Ja myös parit alushuosut oli saatava. I love pink!
 IMG_7187
 IMG_7190
 IMG_7192

Nää Afrikka tuliaiset oli niin parhaita. Kaikkea ihanaa paikallista ja tarpeellista. Noista riittää iloa pitkäksi aikaa. 
 IMG_7194
IMG_7199
IMG_7198
IMG_7197
IMG_7195

Kiitos vielä muru näistä! :) P.S arvatkaa kuinka kateellinen olin tolle naiselle, joka tuli ruskeampana kuin minä (never happened before :D) takaisin sieltä paratiisista ja takana niin upea reissu. Ehkä mäkin joskus pääsen.

4 kommenttia:

  1. voi oot ihana! <3 hihi tässähän ihan herkistyy :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvasin et kaivoit siel nenäliinoi jo esille ;) oot rakas <3

      Poista
  2. Ihania tuliaisia, kelpaisi itellekin!:D

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)