1/24/2012

Sometimes love is not enough and the road gets tough

 Hhahaha, vähän koominen tää kuva! Näytän ehkä hiukan kärsivältä ja toi mun takki saa mut näyttää melko harteikkalta :DDD Kyllä huomaa, että oon salilla käynyt...köhköh! Ottakaa yhteyttä jos tarvitsette body guardia ;)!


 Eilen mulla oli päällä aika rento opiskeluasa eli ruudullinen kaulupaita, josta tykkään todella paljon ja siihen yhdistin mun uudet valkoiset Converset (pure love), sekä noi farkut.


 Sain lainaksi Serranon perheen 1. tuotantokauden ihan espanjan yo-kirjoituksiin valmistautumista varten ja arvatkaas mitä olen tässä pari päivää tehnyt? :) Tykkään noista niin paljon, kunnon hössötys päällä kokoajan. 




 Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause you and I, we were born to die


Ensin en todellakaan tykännyt tästä biisistä, mutta kun pari kertaa on ajatuksen kanssa kuunnellut niin oon oikeesti jopa rakastunut tohon. Kaunis ääni tuolla naisella! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)