4/01/2012

Vastaukset

 Tässä olisi nyt vastaukset teidän kysymyksiin :)

MINÄ

Missä asut?
Mäntsälässä :D

Asutko vielä perheesi kanssa?
joo kyllä asun

Ootko ystävällinen vai ilkeä?
Tottakai yritän kaikille olla mahdollisimman ystävällinen, mutta jos joku on mulle ilkeä niin voi olla, että mäkin olen sille ilkeä. 

Ootko kiinnostunu siitä millanen kuva tuntemattomilla on susta. ja jos oot niin mitä luulet, millasen kuvan annat itestäs?
En oikeastaan, mutta välillä olisi mielenkiintoista tietää esim. millaisen ensivaikutelman musta saa yms. Luulen/toivon että annan itestäni semmosen ystävällisen ja pirteän kuvan. Ja että ihmisten olis helppo lähestyä mua.
Puhutko paskaa muista? Katotko muita alentavasti? Koulussa? Edes joskus?
En katso muita koskaan alentavasti. Myönnän että joskus puhun esim jonkun ystäväni kanssa muista myös negatiivisiakin asioita, mutta niinhän me kaikki joskus? 

 Ootko tyytyväinen elämääs?
Olen tyytyväinen kokonaisuudessani elämääni. Olen saanut olla aina terve ja ympärilläni on upea perhe ja maailman ihanimmat ystävät, sekä kaverit, jotka tukevat minua aina. Minulla on monia unelmia, joita aion toteuttaa ja odotan innolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olen onnellinen kaikesta, mitä olen saanut ja nautin pienistä hyvistä asioista.
rakkauselämä? 
 Tällä hetkellä en, mutta toisaalta olen keskittynyt niin paljon kouluun, ettei rakkauselämän "parantamiseen" ole ollut aikaa. Mutta odotan innolla tulevaa ;)
kaverisuhteet?
 olen tyytyväinen :))
kouluelämä?
 joo olen, valkolakki odottaa mua nyt keväällä ja ihan hyvät arvosanatkin pitäisi tulla :)!






PERHE/YSTÄVÄT

Onko sulla sisaruksia?
joo on: pikkusisko, veli -ja sisarpuolet
Ketä on sun parasystävä?
 Emppu

Onko sulla paljon hyviä ystäviä?
Joo on todella upeita ihmisiä kaikki <3

Mietteitä sun kavereista ja kaveripiiristä :)
Mulla on laaja kaveripiiri, paljon tyttöjä ja poikia. Mulla on monia kavereita, joita en nää usein, koska he asuvat kauempana. Ala-asteelta on ihanasti jäänyt pari ihan huippu ystävää ja yläasteelta, sekä lukiosta olen saanut todella hyviä ystäviä ja kavereita myös. Mulla on tosi erilaisia kavereita ja koen sen rikkautena : ) 

Millaset välit sulla on sun vanhempiin (ja sisaruksiin jos niitä on)?
Mulla on kaikkiin todella hyvät välit ja olen todella iloinen siitä. Äidin kanssa erityisesti ollaan tosi läheisiä, eikä riidellä lähes koskaan. Sisaruksistani läheisin on pikkusiskoni, joka on mua vaan vuoden nuorempi eli ollaan eletty elämä silleen yhdessä :)








SUHTEET

Onko sulla poikaystävää? 
Ei ole :( 

Mitä mieltä oot yhden illan jutuista? 
En harrasta semmosia oikeastaan, koska mun mielestä niistä ei jää mitään käteen.

Millasista miehistä tykkäät?
Tää on oikeesti tosi vaikee kysymys, mutta tykkään itsevarmoista, urheilullisista, komeista ja huumorintajuisista miehistä ;)
Haluaisitko seurustella?
Joo nyt on semmonen olo, että haluaisin :)
 
Millon oot viimeks ollu ihastunut?
Nyt!
Ootko ikinä seurustelu? jos joo, minkä ikäisenä ekan kerran, ja millon viimeksi? kauanko molemmat suhteet kestivät? (mtn viikon pituisii suhteita ei lasketa)
Oon seurustellut kolmesti. Ekan kerran kuudennella luokalla (en oo nyt ihan varma oliks se kunnon suhde kesti ehkä 1kk)  Ja viimesin suhde kesti puol vuotta ja olin lukion ekalla silloin.

 millon sait ensisuudelmasi? 
 hahah olin varmaan joku 12-13 vuotias silloin :D







KOULU/OPISKELU

Minne aiot hakea lukion jälkeen? ja miksi juuri sinne?
Ykkösvaihtoehdoksi laitoin Metropolian vaatetusalan ko (vestonomi) ja haluaisin päästä opiskelemaan muodin markkinointia sinne. Mulla on kyllä B ja C pläänit jos en tonne kouluun pääse, mutta niitä mietin sitten vasta kun tiedot noista jatko-opintopaikoista tulee :)
Mihin aiot lukion jälkeen?
Vaatetusalalle, saa nähä mennäänkö mutkien kautta vai miten :) 

Mitä oot saanu syksyn kirjotuksista? ja paljon on saanu kevään kirjotuksista alustavist? (kirjaimet esim L, M jneee)
S: ruotsi (keskipitkä) M ...se jäi pisteen vajaaks E:stä ja terveystieto M
K: äidinkieli C, englanti (pitkä siis tietenkin) C ja espanja (lyhyt) en ole saanut vielä alustavia, mutta omien laskujen mukaan varmaan B tulossa. 








ULKONÄKÖ

Teetkö vielä niitä kynsiä?
en ole vähään aikaan tehnyt, mutta ajattelin tänään tilata tippejä sun muita lisää eli alan taas tekemään : ))

Miten oot noin kaunis, tai siis mikä on sun kauneutes salaisuus(hiukset,kroppa,naama yms..)? 
Ei mulla ole mitään salaisuuksia, haha! :D Urheilen, nautin elämästä, käyn suihkussa päivittäin, pesen kasvot päivittäin ja meikit pois joka ilta, hymyilen paljon.... :)) 

Paljon oot pitkä ja paljon painat?
Oon vissiin pitkä joku melkein 170cm (jää ehkä vähän alle) ja painan sopivasti :) 

Mitä meikkiä ilman et voisi elää?
Joe Blascon semmonen peiteväri on tällä hetkellä aika tärkeä mulle, mutta kyllä mä ilman meikkejä pystyisin elää jos olis pakko :D










MUUT

Ootko nyt kesällä lähössä johonkin ulkomaille?
Toivottavasti, suunnitelmissa Espanja, Kreikka tai Italia :))
Missa maassa haluaisit asua jos saisit valita ihan minkä vaan? 
Tää on tosi paha, mutta Jenkit (New York, LA) kiinnostais tosi paljon ja sit Etelä-Eurooppa (Italia, Espanja) ja Ruotsi!

Missä kaikissa maissa oot käyny ja onks suunnittella reissuja? (:
Viro, Ruotsi, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Luxemburg, Italia, Kreikka, Espanja, Kypros, Portugali, Dubai 
Pikavisiitit:Norja, Ranska, Turkki

Tällä hetkellä suunnitteilla kesäksi matka E-Eurooppaan (Italia, Espanja, Kreikka)
Missä maissa haluaisit käydä?
Joissain Afrikan maissa, Thaimaa, Austraalia, Yhdysvallat, Monaco, Ranska... 
Uudestaan haluan: EDIT: Arabiemiraatit siis :D (Dubai), Italia, Espanja, Kreikka, Ruotsi.... 

Minkä ikäsenä aloit bilettää, ja juomaan?
join (vähän) ekan kerran vappuna vuonna 2008 (eli olin 15-vuotias) ja enemmän oon bilettäny nyt lukioaikoina (max pari kertaa kuussa yleensä harvemmin) 

 Ootko töissä jossain?
Oon joo, toivottavasti pääsen pian vaihtamaan työpaikkaa, sillä mulla on seuraavalla viikolla kaks työhaastattelua. Niistä siis ehkä myöhemmin lisää :)  

Sillonku et ollu viel töissä, miten maksoit koulukirjasi, vaatteesi ja kaikki tommoset? vanhemmatko?
Vanhemmat on maksanu mulle yleensä kaiken silloin kun mulla ei ollut omia tuloja. Nyt kun oon ollut töissä niin yritän maksaa mahdollisimman paljon itse. Saan kyllä vieläkin vanhemmilta esimerkiksi kuukausirahaa. 

 Miks aloit kirjoittaa blogia? Mikä on bloggaamisessa kivointa? Entä huonointa? 
Halusin itse kokeilla millaista tää on ja vähän semmosta itsensä toteuttamista hain :D Hyvää on just se, että voi itse kirjottaa mitä haluaa ja päättää mitä tänne tekee, sekä kommentteja (positiivisia, sekä negatiivisiä) on kiva lukea ja itseään/tätä blogia on hauska kehittää. Huonointa on anonyymien asiattomat kommentit, mutta ne toki kuuluvat tähän hommaan.

Kirjottaako sun kaverit blogeja? Jos kirjoittaa voitko linkittää? 
Joo kyllä mun jotkut kaverit kirjoittavat :) Tässä: HeyDay (Riikka)Absolutely me (Laura), Reetan (Reetta)

Mitä teit sinä päivänä kun täytit 18?
Olin kuumeessa (how fun is that?), mutta oltiin onneksi tyttöjen kanssa syömässä ravintolassa ja kotona söin kakkua. :D:DD Myöhemmin kyllä menin sitten baariin yms :)) 
Onko neitsyyt sulle iso juttu? oletko neitsyt? (ei horroskooppina vaan u know)
En henkilökohtaisesti koe sitä kamalan isona asiana, sen menettäminen on osa elämää ja yksi askel kohti aikuisuutta. Ja toiseen kysymykseen en vastaa, koska se on jokaisen henkilökohtainen asia :)

Miten saat motivoituu ittes salille? tai onko susta aina kiva lähtee vai onko välillä
semmonen pakotus olo?
En ole itseasiassa vähään aikaan käynyt salilla, mutta onneksi saan taas kortin ja alan käymään :) Motivaationa on oma kunto, terveys, hyvä olo sen jälkeen, itsensä ylittäminen, onnistumiset ja ulkonäkö siinä sivussa. Ja yksi suurin motivaatio on mun ystävät, jotka aina soittaa ja pyytää mua niiden kanssa urheilemaan (kiitos kun ootte olemassa, sillä osaan olla ihan hemmetin laiska). Ja siis tosiaan välillä on pakotus olo.

Lempivaatekaupat?
Zara, H&M, Gina Tricot (aika perus) ja sit kirpparit kuuluu kans lemppareihin :) 

Lempparielokuvat?
Mulla ei oo mitään yhtä lempparia ja näistäkin unohtuu sanoa varmaan miljoona: Sex And The City 1,2 (upeeta muotia ja ne naiset!!), Step Up 1,2 (koska oon tanssihullu), Titanic (klassikko), DearJohn (nyyhky) HP:t (nörttiminä :D), It's Complicated, Mamma Mia, Crazy Stupid Love ja Friends with Benefits (hyväntuulisimmat), Ottolapsi (pelottavin), Missin Impossible 4: The Ghoast Protocol ja Salt (jännimmät) 

Lempparinäyttelijät? 
Ryan Gosling, Channing Tatum, Meryl Streep, Cameron Diaz, Angelina Jolie, Aku Hirviniemi...


















kuvat: weheartit.com ja http://classy-in-the-city.tumblr.com/



















4 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva postaus ! Sai uutta tietoo susta :)

    VastaaPoista
  2. Lotta, niin ajattelinki et varmaan tulee musta uusia puolia esiin :)

    VastaaPoista
  3. hehe, FYI: Dubai ei ole maa! :D

    VastaaPoista
  4. A, haha eipä tietenkään, kiitos korjauksesta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)