4/05/2012

YO-mekko asiaa

Etsin hullun lailla mekkoja ja fässä olis taas näitä mun mietteitä. 


 Cecilia Dress/Nelly.com, Corsage Trim Graduate Dre/Nelly.com, Two In One Day Dress/Nelly.com

Varsinkin toi kukallinen on tosi kaunis ja ihanan värinen. Olisi kiva pukeutua keväisesti/kesäisesti kauniisiin väreihin. Olen kuitenkin ehkä vähän arka noin kirkkaiden värien suhteen mekoissa, joten en taida uskaltaa.

 Cinderell Long Dress/VILA, Bandeau Trim Maxi Dress/Nelly.com, Sheer Chiffon Maxi Split/Nelly.com

Oon tosi paljon myös miettinyt maximekkoa, koska niitä ei ole niin paljon käytetty YO-mekkoina. Sit taas mietin et jotenki semmonen lyhyempi mekko olis kivempi ja vois esitellä mun (toivottavasti) ruskettuneita jalkoja hahhaah :D
 
 Tejana Sleeveless Dress/VILA, Skater Dress with Lace And Mesh/ASOS, Fancy Dress/VILA

Pitsi miellytää mun silmää kyllä todella paljon tällä hetkellä ja tota ensimmäistä mekkoa oon jo melko vakavasti harkinnut. 

 Begin Dress/Nelly.com, keskimmäinen ASOS,  Gazzi Dress/Nelly.com

Olen myös kääntynyt valkoisten mekkkojen puoleen, sillä  se olisi ihana yhdistää joihinkin oikein kirkkaan värisiin korkkareihin.

 Tänään päädyinkin tekemään Nelly.comissa tilaukksen ja tilaukseen meni noi molemmat valkoiset mekot. Otin laskulla ne, jotta voin sovitella rauhassa ja palauttaa jos ei vaan nappaa. 



2 kommenttia:

  1. http://www.simplydresses.com/dresses/dress_by_event/semi-formal Tuol on tosi hienoja mekkoja... :)

    VastaaPoista
  2. A, kiitos paljon vinkistä, pitää tutustua :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Thanks for your comment! :)